środa, 30 stycznia 2013

Coś nowego.

Kochani, nie będę ukrywała, że żałuję że zaczęłam pisać drugą część. Przepraszam was bardzo, ale nie skończę jej. Pisanie rozdziałów kompletnie mi nie idzie. Nie potrafię pozbierać ich do kupy. Tą historię wymyśliłam od początku do końca. Usuwam wszystkie rozdziały z drugiej części. To śmieszne, ale opowiadanie kończy się Epilogiem pisanym oczami Louisa. W przyszłości spotkają się, na pewno. Miłość zawsze siebie odnajduję. Przepraszam, przepraszam, przepraszam! x69.
Mam jednak nadzieję, że to nie zniechęci was do czytania mojego innego opowiadania. Także o tematyce One Direction. Jest on w trakcie przygotowania i niebawem dodam linka. Będzie zupełnie inne, ale nie znaczy, że mniej ciekawe lub gorsze.
Cieszę się, że historia wam się spodobała. Poza tym zmartwiła mnie ilość komentarzy pod poprzednim rozdziałem.
Opowiadanie się już nie klei i nie chcę bawić się w "słodką miłość, jak im to się układa lub coś w tym stylu". Nie tego chciałam.
Jeżeli postąpiłam źle to napiszcie to w komentarzu.
Moim zdaniem, te nowe rozdziały były beznadziejne i nie wnosiły nic nowego. Nie podobały mi się.
Chcę też wiedzieć, czy jesteście zainteresowani czytaniem nowego opowiadania.
Jakieś pytanie? Komentujcie a odpowiem na 100%.
Jeszcze raz was przepraszam, ale nie mam ani weny, ani pomysłu, ani siły na prowadzenie dalej tego bloga.



7 komentarzy:

  1. Po pierwsze rozdziały z drugiej części były równie Genialne jak z pierwszej. No cóż szkoda, ale to twoja decyzja, więc pozostaję mi czekać na link do twojego nowego bloga. *.*
    Życzę Ci weny, do tego nowego opowiadania.!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobaczymy czy nam przykro jak dodasz rozdział nowego. Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka szkoda, że nie dokończysz.. Kochałam twojego bloga, a rozdziały z drugiej części były cudowne. *o* No ale trudno, nie zostaje mi nic innego jak życzyć Ci weny! ;) Z niecierpliwością czkam na tego linka. *o* ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda. tamte opowiadania były świetne no ale chociaż będzie nowy blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda ; c Tamte opowiadania były super chyba za bardzo się czepiasz kochana : * Czyli nie ma już szansy żebyś pisała dalszą historię Poli ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w przyszłości.. nie wiem. Chociaż muszę przyznać, że przywiązałam się do Poli :)

      Usuń